1.Спарување на производи. Супермаркетите најчесто ги сместуваат прехранбените производи едно до друго, како што се сирењата со високи цени веднаш до евтините чипови за да го поттикнат импулсивното купување. Значи, ако планирате да купите чипс и видите сос во близина на кесата, можеби ќе  чувствувате искушение да го додадете во вашата кошничка дури и ако не бил на вашата листа. Уште повеќе, овие парчиња намирници исто така ве одвраќаат од споредување на цените меѓу повеќе брендови, бидејќи тие се единствената опција, што предизвикува да трошите повеќе пари. Избегнете ја оваа стапица држејќи се на вашата шопинг листа.

  1. Стратешки поставени производи на ниво на очите. Супермаркетите сфатиле како да ги искористат вашите навики за купување и да постават поскапи производи на ниво на очите, бидејќи сте повеќе склони да ги купите производите што се директно пред вас. Производителите често плаќаат повеќе за нивните производи да бидат поставени на ова место и тие производи чинат повеќе од оние предмети пронајдени на пониските или повисоките полици.

3.Интересни дисплеи. Начинот на прикажување на производите може многу да влијае на вашите навики за купување и перцепција на вредност, што предизвикува да трошите повеќе на нешто што можеби инаку не би го купиле. Често пати, цените за исти или слични производи драстично ќе се разликуваат во зависност од тоа каде ќе го најдете. Да го земеме сирењето за пример. Според Лемперт, постојат три различни локации во супермаркет каде можете да купите сирење, сите по различни цени. Случајот со ситно сирење, каде што можете да пронајдете увезени и декадентни опции како што се бри и пушена гауда, може да бидат одлични за хостинг, но тие доаѓаат со највисоки цени и најевтино пакување. Кога станува збор за основното сирење, држете се до делот за млечни производи за да ги пронајдете најевтините опции, вели тој.

4.Преголеми кочички за пазарење. Големите колички за пазарење биле стратешки дизајнирани да привлечат големи набавки. Што поголема е количката, толку попразно изгледа, што буди желба да се наполни и да се додадат повеќе производи што веројатно не ви требаат. Изборот на помала количка, или корпа за пазарење кога имате мала листа, ќе вив помогне да останете на бројот на производи кој ви е потребен, наместо да купувате непотребни добра.

5.Евтини производи пред касите. Делот пред касите за наплата, е последната шанса на супермаркетите за да ве натераат да купите производ плус, па затоа го полнат со евтини, искушувачки производи што ќе ви личат на добра зделка. Луѓето често ги земаат овие плус работи додека чекаат во ред бидејќи се досадуваат.