Претставници на глобалниот моден сектор денес ja потпишаа Повелбата на модната индустрија за климатска акција. Под покровителство на ОН за климатските промени, водечките модни брендови, трговците на мало, организациите на добавувачи и други, вклучувајќи ја и главната бродска компанија, се согласија колективно да го опфатат климатскиот ефект на модниот сектор низ целиот нејзин синџир на вредности.

43 модни лидери, вклучувајќи ги и Адидас, Бурбери, Есприт, Гуес, Гап АД, Хуго Бос, Х & М Група, Индитекс, Керинг Груп, Леви Штраус и Ко, Пума СЕ, ПВХ Корп, водечки организации за членство, вклучувајќи ја асоцијацијата на Бизниси за општествена одговорност, Коалицијата за одржлива облека, Националниот совет за текстил и облека во Кина, Асоцијација за надворешна индустрија и размена на текстил, глобалната логистичка компанија Maersk и глобалната невладина организација WWF International се согласија  за спроведување или поддршка на 16 принципи и цели кои ја поткрепуваат Повелбата на модната индустрија за климатска акција.

Повелбата, која е отворена за други компании и организации да се приклучат, ја признава клучната улога што модата ја има на двете страни на климатската равенка: како придонесувач за емисиите на стакленички гасови и како сектор со повеќе можности за намалување на емисиите, а истовремено придонесува кон одржлив развој.

Во согласност со целите на Парискиот договор, Повелбата ја содржи визијата за индустријата за постигнување на нето-нулта емисија до 2050 година и ги дефинира прашањата по кои треба да делуваат потписниците, почнувајќи од декарбонизација на фазата на производство, избор на климатски пријателски и одржливи материјали, транспорт со ниски јаглероден диоксид, подобрен дијалог и свесност кај потрошувачите, соработувајќи со финансиската заедница и креаторите на политиките за катализирање на скалабилни решенија и истражување на кружни бизнис модели. За да постигнат конкретен напредок во овие обврски, беа формирани шест работни групи во кои потписниците ќе работат на дефинирање на чекори за имплементација.

Но, сметајќи дека 2050 г. е далеку, потписниците не чекаат овие прашања да бидат целосно разработени и поставија првична цел да ги намалат нивните агрегатни емисии на стакленички гасови за 30 отсто до 2030 година и да дефинираат конкретни мерки, како што се постепено отстранување на котлите на јаглен или други извори и производство на електрична енергија во сопствените компании и директни добавувачи од 2025 година.

“Свесни сме дека повеќе од 90 проценти од јаглеродот на ПУМА е генерирана во заедничките синџири на снабдување. Ако сакаме да ги намалиме емисиите на јаглерод во нашите снабдувачки синџири, треба да работиме заедно со нашите врсници во индустријата “, рече Бјерн Гулден, извршен директор на ПУМА. “Повелбата на модната индустрија за климатска акција обезбедува колективни индустриски напори за поддршка на целите на Парискиот договор.”.

На почетокот на 2018 година, модните лидери доброволно се пријавија за да го обликуваат климатското движење преку дискусии во работни групи со кои претседаваа PUMA SE и H & M Group.  Основачите се: adidas, Aquitex, Arcteryx, Burberry Limited, Esprit, Guess, Gap Inc., H & M Group, Hakro Gmbh., Hugo Boss, Inditex, Kering Group, Lenzing AG, Levi Strauss & Co, Mammut Sports Group AG , Mantis World, Maersk, Otto Group, Pidigi SPA, PUMA SE, re: newcell, Schoeller Textiles AG, Peak Performance, PVH Corp., Salomon, Skunkfunk, SLN Textil, Stella McCartney, Sympatex Technologies, Target и Tropic Knits Group.