дома Живот Здравје Јадете здраво, изгубите до два килограми неделно и зајакнувајте ги мускулите

Јадете здраво, изгубите до два килограми неделно и зајакнувајте ги мускулите

Како се приближува одењето на одмор, така се „загреваат“ темите околу линијата, диетите, начинот на исхраната. ТЕХТ МК и НАШЕ БЕБЕ во соработка со компанијата ПроФит МК ќе ве внесе во приказната здрава исхрана преку конзумирање на високо протеинска храна.

265

Компанијата ПроФит МК нуди високо квалитетни производи од брендот NuMe, што претставува  план за исхрана што е клинички докажан план за исхрана кој се состои од 6 NuMe оброци дневно, вкусни “се во едно” (ALL in ONE) слим шејкови, супи и барови со колаген како единствен извор на храна во оваа многу ниско-калорична диета (Very Low Calorie Diet VLCD <800kcal).

Но, пред да ве запознаеме со NuMe оброците, добро е да сфатиме зошто е добра протеинската диета и што таа значи за вас и вашето тело.  Основата на протеинската диета е во тоа што таа е богата со протеини, но екстремно сиромашна со јаглени хидрати. Се смета дека потребна е доволна потрошувачка на протеини за одржување на здравјето.

Протеините се состојат од синџири на амино киселини,  а тие  можат да произведат 22 амино киселини, а 8 само од нив може да се внесат преку протеинска исхрана. Амино киселините се од суштинско значење за доброто функционирање на телото, како што се растот на косата, ноктите, здравјето на кожата и внатрешните органи. За да се обнови мускулното ткиво, исто така се потребни протеини.

Што треба да се внимава кога се користи протеинска исхрана?

Храната богата со протеини помага во подобро пренесување на кислородот и хранливите материи во нашите клетки. Протеинската исхрана помaгa да се произведат антитела кои ќе ве заштитат од разни болести и токсини и ќе го зајакнат вашиот имунолошки систем. Еден од постулатите на протеинскaта диета е воведувањето на храна од  „бело и зелено“ животинско потекло. Животинските протеини може да се најдат во месото, рибата, јајцата, млекото и сирењето, додека тревниците во билки и грозјето. Со цел диетата да биде точна, потребно е подеднакво да ги внесете двата вида на протеински храни.

Застапниците на протеинските диети веруваат дека воведувањето на премногу животински протеини може да доведе до срцеви заболувања, мозочен удар, остеопороза и дебелина. Затоа, протеинската диета бара животинските протеини да се заменат со зеленчук и за да се избегнат здравствени проблеми и да се одржи телесната тежина.

Три фази на протеинската диета

Диета на протеини содржи три фази. Четвртата фаза се прави за да се одржи постигната телесна тежина.

Првата фаза е ограничена само на 20 грама јаглени хидрати дневно и трае две недели. Втората фаза вклучува бавно воведување на јаглени хидрати преку зеленчук. Во третата фаза, може да се внесе оптимална количина на јаглени хидрати, кои исто така може да се администрираат по одржување на протеинската диета, а со тоа и одржување на посакуваната тежина.

 Првата фаза на протеинската диета – активна фаза

Првата фаза вклучува намалување на маснотиите и зачувување на протеините. Ова се менува во телото. Енергијата почнува да се испумпува од маснотиите и поради ниската вредност на инсулин во крвта, масното ткиво почнува да се разредува. Во првата фаза, внесот на јаглени хидрати и масти се намалува до максимум, но заради употребата на друга храна, нема глад. Во оваа фаза, треба да изгубите 1-2 килограме неделно.

Втората фаза на протеинската диета е редуктивна фаза

Во оваа фаза, телесната тежина се приближува кон идеалната. Втората фаза значи дека телесната маса е изгубена со конзумирање на маснотии. Дозата на јаглени хидрати дневно се зголемува на 15 до 40 грама. Можете да јадете месо и зеленчук со ниска содржина на јаглени хидрати и да го намалите внесот на чист протеин. Храната се внесува по групи.

Третата фаза – одржување на постигната тежина

Во третата фаза, внесот на јаглени хидрати се зголемува во повисока количина – максимум 60 грама дневно. Со цел да се задржи телесната тежина достигната со овој режим, се уште треба да се продолжи со здравиот начин на исхрана. Ова е фазата во која организмот е адаптиран и протеинската диета почнува да се смета за нормална исхрана. Поради оваа причина нема да има друг ефект, односно нема да се врати изгубеното масно ткиво.

Што да се јаде во протеинска исхрана?

За време на протеинската диета постои одличен избор на храна која можете да ја јадете, само треба да обрнете внимание на износот што го внесувате во организмот. Ние ви ги препорачуваме производите од палетата на NuMe.

NuMe планот за исхрана е еден од најефикасните и клинички докажан план за исхрана кој се состои од 6 NuMe оброци дневно, вкусни “се во едно” (ALL in ONE) Слим шејкови, супи и барови со колаген како единствен извор на храна во оваа многу ниско-калорична диета (Very Low Calorie Diet VLCD <800kcal). Просечно се губат 1,5 – 3 кг неделно, со одржување на мускулната маса. VLCD обезбедува сите корисници на овој план за исхрана гарантирано да внесат 100% витамини, минерали и нутритивни вредности потребни на вашето тело во секојдневната исхрана, а со минимум калории. Дополнително, NuMe нутритивниот план е збогатен со NuMe Slim Boost мека карамела со вкус на јагода која содржи глукоманан. Го продолжува чувството на ситост и го намалува апетитот. Дизајнирана е така што со својот неодолив вкус на јагода ја намалува вашата желба за слатки секогаш кога ви треба помош да останете дисциплинирани. NuMe производите содржат и модерен мултифункионален шејќер, со куглица за миксање, во кој NuMe Slim шејковите и супата стануваат кремасти и вкусни оброци. Вашето NuMe патешествие е поддржано со посебен NuMe Body Guide (NBG) план кој ви нуди целосна програма за вашата долгорочна трансформација на животниот стил со: NBG план за вежби, план за тренирање (coaching) и мотивационен план, кој ќе ви помогне да го откриете дијамантот во вас.

NuMe Слим шејкови, Слим супа и Слим бар со колаген се иновативно решение за исхрана и убавина специјално дизајниран да Ви помогне да се справите со прекумерна тежина, развиен од доктор, личен тренер и нутриционист. Дизајниран е за модерната жена која се стреми кон целосна трансформација на својот живот. Ги содржи сите витамини, минерали и потребни нутритивни вредности на вашето тело за да ја намалувате телесната тежина на здрав начин, и може да се користи како единствен извор на храна во многу ниско-калорична исхрана (<800калории). Дневно мени од 6 помали оброци помага да се адаптирате на комплетно нов начин на исхрана и го намалува вашиот стомак, па така NuMe Слим храна со Колаген целосно ќе ви ги смени навиките за јадење. Додадениот колаген ја зголемува еластичноста и цврстината на кожата за време на диетата, за да се спречи нејзиното стареење. Секој пат кога ќе решите да се вратите на некоја традиционална диета, ќе сфатите дека Ви е полесно да ги намалите оброците и да одржувате здрава тежина. Со високи нутритивни вредности, низок  внес на калории, без додадени шеќери и доволно протеини да ви помогнат во одржување на мускулна маса, NuMe Слим храната со Колаген може да Ви ги замени сите дневни оброци, отварајќи го патот до НОВА – послаба, поздрава и посреќна – ТИ!

SLIM BOOST

Дизајнирани да ја намалат Вашата желба за слатки, со неодолив вкус на јагода, NuMe Slim Boost меката карамела со глукоманан го прави слабеењето и започнувањето на здрав животен стил тотално забавно. Оваа превкусна мека карамела ќе ве спаси секогаш кога ќе осетите глад. Создадена е да ја надополни NuMe исхраната со Слим шејкови, супа и бар кои ви помагаат да намалите до 9 килограми месечно во VLCD (многу ниско калорична диета). Ефикасно го намалува стрвот за високо-калорични слатки, со само 17 калории во една мека карамела. Содржи 100% природно активна состојка глукоманан, кој го продолжува чувството на ситост, последователно го намалува апетитот и внесот на храна.

Овие оброци се одобрени од EFSA (European Food Safety Authority) како додаток во исхрана за регулирање на холестеролот и намалување на тежината. Не содржат GMO и се без шеќери (со стевија), погодна за вегетаријанци. Пакувана е во модерно, повеќенаменско и еколошко куферче кое е дизајнирано од еден од водечките светски индустриски дизајнери Карим Рашид.

Покрај овие оброци можете да јадете и да комбинирате и месо: пилешко, мисирка, гуска месо, пилешко, говедско, телешко, свинско, јагнешко, сите видови на остатоци, лова, пушеле месо и колбаси. Можете да го подготвите на различни начини. Од риба: сите видови – морски и  слатководни и конзервирани; салати: свежа зелена салата, пиперки, домати, кромид, краставици, зелка, морски плодови; јајца; зеленчук и печурки; млеко и млечни производи, освен сирење; Пијалоци: вода, минерална вода, сок од лимон, црно кафе, чаеви без шеќер

Забранета храна во протеинска исхрана

За правилно одржување на протеинска диета намирниците што мора строго да се избегнуваат се лебот, тестенините, компири, пржено месо, зајакот и соја, лешници и кикирики, чоколадо, шеќер и сладолед, сирење и овошје.

Недостатоци на протеинските диети

Високите протеински диети  имаат свои недостатоци што најчесто се забележуваат во првата фаза, бидејќи на почетокот се зголемува нивото на лошиот холестерол. Во прилог на овој проблем, постои можност дека ќе почувствувате главоболки и раздразливост во првите недели, додека вашето тело не е целосно искористено за недостатокот на некоја од храната што ја користевте до тогаш. Поради понискиот внес на овошје, постои можност од недостаток на витамини во вашето тело и затоа е потребен внесот на витамини преку додатоци во исхраната.

Некои студии покажуваат дека премногу протеини може да предизвиката проблеми со бубрезите и црниот дроб, но сè уште нема докази. Во секој случај, пред да започнете да храните на овој начин, консултирајте се со вашиот лекар.

Сега, знаете речиси сè за овој вид на исхрана. Доколку се одлучите да ги пробате NuMe проиводите обратете се во ПроФитМК. Таму ќе ги добиете сите потребни насоки и нема да се покаете.