Прво запре целата авијација и автомобилската индустрија, а потоа се затвори речиси целиот пазар. Подеднакво сите индустрии затворија на одреден период. Коронарната пандемија брзо зема голем замав и продолжи агресивно да ги погодува економските темели на земјите погодени од вирусот, загрозувајќи го бизнисот за бизнис и со нив егзистенција на многу сопственици и нивните работници ширум светот. Додека сопствениците на автомобилската и авијациската индустрија, благодарение на големината на компаниите, веруваат дека ова може и ќе бидат во можност некако финансиски да го преживеат, бизнисот на помалите индустрии страда сериозно од затварањето на пазарите низ целиот свет. И ќе страдаат барем до крајот на годината, велат реномирани економски аналитичари. Сегашниот биланс е – 59 милиони Европјани останаа без работа.

Многумина се исплашени и со право се прашуваат – дали е светот во рецесија и дали кризата ќе биде запишана низ историјата и учебниците, како Големата депресија од 1930-тите на дваесетиот век? Или можеби, на крајот на краиштата, едномесечната криза што никој не можеше да ја предвиди ќе биде пресвртница?Најновата проценка на Меѓународниот монетарен фонд внесува голема загриженост. Како што тврдат оттаму , светската економија веројатно ќе доживее најдлабок колапс од големата криза во 1930-тите.

Н.С.