Во рамките на натпреварот за најдобра туристичка маркетинг кампања, кој го организираше ICCA за 2024 година, туристичката организација на Осло, VisitOSLO, го освои првото место со оригинален и хумористичен пристап. Кампањата го претстави Осло во светлина што досега не е забележана, користејќи иронија и дух за да ги истакне специфичните квалитети кои го прават овој град единствен и привлечен за посетителите.
Главната тема за наградите оваа година, „Беше еднаш“, ги поттикна натпреварувачите да создадат инспиративни наративи што ќе ги пренесат убавините и уникатноста на нивните дестинации. VisitOSLO ја надмина конкуренцијата од Business Events Australia и Tourism Winnipeg, постигнувајќи успех преку креирање на исклучителна приказна за својот град, која длабоко ги ангажираше гледачите.
Осло, главниот град на Норвешка, е познат по своите природни убавини, модерната архитектура и зелени површини, кои совршено се вклопуваат во урбаниот пејзаж. Овие карактеристики, заедно со светски познатите атракции како Националната опера и балет и Националниот музеј, што ја вклучува и познатата слика „Крик“ од Едвард Мунк, се дел од шармот на градот што го нагласи VisitOSLO во кампањата.
Во овој награден проект, VisitOSLO покажа дека градовите можат да се претстават на еден искрен и иновативен начин, притоа создавајќи силна емотивна врска со публиката. Кампањата докажува дека креативноста и автентичноста се клучот за успешна туристичка промоција.
Ф.С.