„Тивкиот луксуз“: Новите правила на суптилното богатство

0
8

Во ерата на „тивкиот луксуз“ супербогатите пронајдоа посуптилни начини за да го покажат својот статус. Наместо очигледните симболи на богатство, како што се блескави дијаманти и познати брендови, тие се свртуваат кон предмети кои се препознатливи само за оние кои длабоко го познаваат светот на луксузот.

Според новиот извештај на The Wall Street Journal, 0,1% од најбогатите луѓе ги избегнуваат очигледните симболи на богатство, заменувајќи ги со аксесоари кои можат да ги разберат само оние со специјализирано знаење за луксузните предмети. На пример, часовниците Patek Philippe Perpetual се многу поскапи и посуптилни од популарниот бренд Rolex и откриваат повеќе за личноста која ги носи: „Кога ќе видите Rolex Daytona, тоа е едно. Но, кога ќе видите Patek Philippe Perpetual, знаете дека таа личност игра друга игра,“ изјави еден банкар од Вол Стрит.

Дијамантите веќе не се во мода

Најбогатите жени во светот веќе не избираат блескави драгули, дијаманти и смарагди, сметајќи ги за „препрепознатливи и застарени од 80-тите“. Наместо тоа, тие се фокусираат на „тежината на златото“. Понекогаш можат да се забележат со масивни златни ланчиња, доволно дебели за да држат велосипед. Овој тренд покажува како луксузот се менува, станувајќи подискретен, а богатството сега се изразува преку силен, но суптилен избор на луксузни предмети.

Уникатноста на прво место

Уште еден популарен тренд меѓу елитата е опсесијата со уникатноста. Ако купувате автомобил, тоа мора да биде ексклузивна верзија, како што е Range Rover SV Burford Edition, од кој постојат само 10 примероци во светот. Ако планирате патување, тоа мора да биде екстравагантно, како експедиција на Антарктикот или сафари со поларни мечки во оддалечени делови на Норвешка, бидејќи класични дестинации како Saint Barthélemy веќе не изненадуваат.

Интересно е што богатите луѓе избегнуваат чанти со препознатливи брендови, бидејќи кога патувате со приватен авион, не мора ни да ги затворате куферите – сè што ви треба може да биде поставено на празно седиште или во задниот дел од кабината. Ова е уште еден начин на кој луксузот станува подискретен и помалку очигледен.

Овие трендови покажуваат како денес богатството се изразува преку суптилност и уникатност, со акцент на квалитетот и ексклузивноста, а не на очигледната потрошувачка или впечатливите симболи на богатство, пишува ekapija.