„Виртуелната Ема: Новиот туристички водич на Германија со вештачка интелигенција“
Германија направи чекор напред во туристичката индустрија со лансирањето на Ема, новиот национален туристички водич и амбасадор на брендот на германската туристичка организација. Ема е вештачка интелигенција создадена да комуницира преку социјалните мрежи и официјалната веб-страница на земјата, нудејќи целосно персонализирана поддршка за туристите и обезбедувајќи секое искуство во Германија да биде незаборавно.
Ема е претставена како виртуелен жител на Берлин со темно сина коса и топла насмевка. Во нејзиниот најнов изглед, таа носи жолт есенски капут, симболизирајќи ја германската есен и спојувајќи го модерниот космополитски стил со суптилни референци на германската култура и архитектура. Ема е прикажана како стои пред познати германски знаменитости, како што се Бранденбуршката порта и Келнската катедрала, а исто така се појавува на возење покрај живописни есенски пејзажи и на интеракции со туристите во центар за посетители.
На веб-страницата на германската туристичка организација, Ема е претставена со личен профил, истакнувајќи дека е „фриленсер во интернет маркетингот“ – избор што ѝ овозможува флексибилност во комбинирањето на работата и страста кон патувањата. Овој виртуелен туристички водич е резултат на иновативна визија, со цел да се обезбеди блиска и реална врска со туристите.
Ф.С: